
تصویرسازی و عکس نوشته دخترک دوستام سلام اینم یکی دیگه از تصویرسازی هامه که با متن یکی از ترانه های مازیار فلاحی طراحی کردمش ، آهنگ خیلی قشنگیه به اسم " دل دیوونه " که با همین اسم اگه جستجو بکنید توی گوگل پیدا میشه من که خیلی دوسش داشتم :-) متن کامل این آهنگ رو در ادامه ی همین مطلب بخونید ....
ادامه مطلب